Saltar ao contido principal

Sobre as obras de ampliación do Colexio

Novas sobre as obras de ampliación do Colexio:

"La Opinión A Coruña", 27/11/2013:
"El BNG alertó ayer del "atraso" que acumulan las obras del CEIP Emilia Pardo Bazán y advierte de que la remodelación "no estará finalizada hasta 2015". La concejal nacionalista, María Xosé Bravo, emplazó al alcalde a exigir a la Xunta la adjudicación e inicio inmediato de las obras y criticó que el PP "tumbase" la enmienda del Bloque a los presupuestos gallegos para dotar de 800.000 euros a la ampliación del centro de enseñanza.

Bravo denuncia que la Consellería de Educación haya incumplido sus promesas y que, después de tres años, no se hayan comenzado todavía las obras. "El atraso viene de lejos. En 2011 el conselleiro ya insistía en que se mantendría el compromiso adquirido por la Xunta de ampliar el colegio y todavía no se ha hecho nada", manifestó.


El Bloque advierte de que las obras no se finalizarán hasta 2015 ya que la resolución que anuncia la licitación expone que las obras de ampliación del CEIP durarán 12 meses, lo que implicaría que los alumnos no podrían disfrutar de las nuevas instalaciones hasta el inicio del curso académico 2014/2015.

Licitadas por un importe de 2.014.800 euros (cofinanciado por los fondos Feder en un 80%), los presupuestos gallegos de 2014 recogen una consignación de tan solo 350.000 euros."
http://www.laopinioncoruna.es/coruna/2013/12/27/bng-alerta-atraso-obras-ceip/796488.html

Radio Coruna Cadena Ser:
El BNG denuncia retraso en el inicio de las obras de la prometida ampliación del Colegio Emilia Pardo Bazán. Los nacionalistas recuerdan que, según el anuncio de licitación, las obras tendrían que estar ya en marcha hace dos meses. Al no estar adjudicadas todavía, el Bloque señala que, en el mejor de los casos, la ampliación del Emilia Pardo Bazán no estará lista hasta 2015.
http://radiocoruna.com/radio-coruna-cadena-ser/el-bng-denuncia-retraso-en-las-obras-del-ceip-emilia-pardo-bazan/gmx-niv38-con16571.htm

La Voz de Galicia, 27/12/2013:
"El grupo municipal del BNG denuncia el retraso de más de siete meses en las obras de ampliación del centro Emilia Pardo Bazán. Según recuerda el Bloque, la licitación de dicha obra se publicó en el DOG del pasado 31 de mayo, pero hasta el momento no ha habido ningún movimiento más. "O atraso vén de lonxe, do 2011, cando o conselleiro insistía en que a Xunta mantería o compromiso adquirido polo anterior Goberno de ampliar o colexio e que a consellería faría un esforzo por empezar coas obras durante o primeiro semestre do 2011", recordó la edila María Xosé Bravo.
Por este motivo, desde el BNG se emplaza al alcalde para que le exija a la Xunta "a adxudicación e o inicio inmediato das obras", al mismo tiempo que critica que el PP tumbara la enmienda del Bloque a los presupuestos de la Xunta sobre este tema."

Publicacións populares deste blog

APERTURA PREINCRICIÓNS AAEE, RENOVACIÓN FAMILIAS SOCIAS E COMEDOR 2023/24

  O vindeiro 26 de xullo faremos apertura de inscricións das actividades extraescolares. Coma sempre, a preinscrición será para familias socias e debe facerse a través da aplicación. Non esquezades marcar tamén o seguro e a declaración responsable. Atoparedes toda a información das AAEE ofertadas no noso blog e RRSS con anterioridade a abrir o prazo para poder organizarvos. Coma en anteriores anos, a renovación como familia socia será automática, excepto para o alumnado de sexto que xa promocionou. Neste caso non tedes que facer nada, darásevos de baixa de forma automática. Aquelas familias que, non sendo de 6º, non queiran seguir sendo socias da ANPA, deberán enviar un escrito a milnenos@gmail.com antes do 15 de agosto expresando este desexo. Por favor, revisade a información para asegurarvos de que todos os menores están rexistrados no curso que lles corresponde e os datos de contacto das familias están correctos. A alta en comedor, madrugadores e servizo de cambiadores, farase a tr

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2022/23

 APERTURA INSCRICIÓNS 0 26 DE XULLO! Preme en cada actividade e terás máis información ( horarios, ubicación, prazas, prezos) Toda a información na páxina do blog de  actividades extraescolares .

APERTURA INSCRICIÓN COMEDOR 2022/23

O vindeiro día 15 ábrese o prazo para a inscrición en comedor das nosas crianzas e rematará o 30 de agosto.  Tramitarase coma sempre a través da aplicación online de Jardanay , e deberedes utilizar : USUARIO: emilia CONTRASINAL: comedores2022 E como novidade, deberedes introducir o voso número de socio da ANPA (dato que ven reflexado na aplicación, ao lado do nome da familia) Poderedes apuntarvos a mañanceiros, comedor e o novo servizo de cambiadores. Achegamos a información Jardanay  onde ven reflexado o detalle de todos os servizos e custos dos mesmos.