Saltar ao contido principal

Nota informativa sobre bolsas de comedor 2019-2020

Listaxe provisional:
http://www.coruna.gal/servizossociais/gl/detalle-contido/lista-provisional-de-bolsas-comedor-curso-2019-2020/suceso/1453704377024?argIdioma=gl

As listaxes provisionais publicadas teñen a función de requirir a documentación que falta ou a que sexa aclaratoria para emendar a solicitude. 

Para as solicitudes que aparecen denegadas abrirase un prazo para presentar as alegacións que se consideren por parte das persoas interesadas, coa publicación da segunda listaxe (listaxe predefinitiva). As alegacións que non se presenten neste prazo, non se admitirán por consideraranse fóra de prazo.

No caso de que algunha persoa solicitante queira acceder ao seu expediente e valoración deberá solicitalo mediante escrito presentado no rexistro municipal.

No caso de precisar asesoramento sobre calquera destes trámites poden poñerse en contacto coa educadora social do centro cívico que lle corresponda indicando que se trata dunha consulta sobre as bolsas comedor.

Información adicional sobre os requerimentos de atoparse ao corrente nas obrigas tributarias e coa Seguridade Social.

O requirimento faise cando no certificado acreditativo existe algunha incidencia pola que se incumpren os requisitos da bolsa. Nestes casos as persoas interesadas deben dirixirse aos órganos tributarios correspondentes para solucionar esta situación.

Sobre as obrigacións tributarias co concello, poden solicitar na Oficina de Recadación ( C/ da Franxa, nº 20), un informe de débedas pendentes co fin de coñecer as débedas pendentes de pago (nas mesmas dependencias, pódese solicitar no fraccionamento da débeda, se fose o caso).

Respecto a as obrigacións coa Axencia Tributaria (AEAT) deben acudir ás súas dependencias. En no caso de que non se obteña cita no prazo establecido para a corrección da solicitude de bolsa comedor (do 5 ao 18 de setembro ambos inclusive) poden presentar o resgardo da solicitude de cita previa. Esta solicitude de cita previa non garante por si mesma a resolución favorable da bolsa comedor.

Publicacións populares deste blog

APERTURA PREINCRICIÓNS AAEE, RENOVACIÓN FAMILIAS SOCIAS E COMEDOR 2023/24

  O vindeiro 26 de xullo faremos apertura de inscricións das actividades extraescolares. Coma sempre, a preinscrición será para familias socias e debe facerse a través da aplicación. Non esquezades marcar tamén o seguro e a declaración responsable. Atoparedes toda a información das AAEE ofertadas no noso blog e RRSS con anterioridade a abrir o prazo para poder organizarvos. Coma en anteriores anos, a renovación como familia socia será automática, excepto para o alumnado de sexto que xa promocionou. Neste caso non tedes que facer nada, darásevos de baixa de forma automática. Aquelas familias que, non sendo de 6º, non queiran seguir sendo socias da ANPA, deberán enviar un escrito a milnenos@gmail.com antes do 15 de agosto expresando este desexo. Por favor, revisade a información para asegurarvos de que todos os menores están rexistrados no curso que lles corresponde e os datos de contacto das familias están correctos. A alta en comedor, madrugadores e servizo de cambiadores, farase a tr

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2022/23

 APERTURA INSCRICIÓNS 0 26 DE XULLO! Preme en cada actividade e terás máis información ( horarios, ubicación, prazas, prezos) Toda a información na páxina do blog de  actividades extraescolares .

APERTURA INSCRICIÓN COMEDOR 2022/23

O vindeiro día 15 ábrese o prazo para a inscrición en comedor das nosas crianzas e rematará o 30 de agosto.  Tramitarase coma sempre a través da aplicación online de Jardanay , e deberedes utilizar : USUARIO: emilia CONTRASINAL: comedores2022 E como novidade, deberedes introducir o voso número de socio da ANPA (dato que ven reflexado na aplicación, ao lado do nome da familia) Poderedes apuntarvos a mañanceiros, comedor e o novo servizo de cambiadores. Achegamos a información Jardanay  onde ven reflexado o detalle de todos os servizos e custos dos mesmos.