Servizo de comedor e asemblea informativa
Ante as diferentes informacións que se están dando aos pais e nais do colexio, queremos informarvos da situación da empresa que presta o servizo de Madrugadores e Comedor no CEIP Emilia Pardo Bazán.
O contrato con Scolarest, a empresa que presta estes servizos no colexio, finaliza este curso escolar, 2012-2013. A Xunta Directiva da ANPA decidiu non renovar automaticamente o contrato para o próximo curso, co fin de valorar e comparar diferentes ofertas. Para isto informámonos sobre outras empresas do sector que están dando servizo a outros comedores escolares xestionados por ANPAS. Como condición indispensable para asinar o contrato, acordamos que a empresa que sexa elixida debe ofrecer a subrogación dos seus contratos a todo o persoal que traballa actualmente no comedor, e así se lles informou tanto aos traballadores como ás empresas.
Estudamos polo miúdo as ofertas, visitamos as instalacións, pedimos referencias a outros colexios que están traballando con distintas empresas, e tomamos a decisión de contratar o servizo para o curso próximo coa empresa JARDANAY, baseándonos sobre todo na calidade da oferta da comida, pero tamén noutros factores, como as facilidades para a xestión e organización dos servizos, a súa adaptación ás nosas necesidades , a participación nas actividades do colexio (magosto, excursións, fin de curso), etc.
O contrato con JARDANAY será por un curso escolar. Durante este tempo a ANPA estará pendente do cumprimento das condicións e calidades contratadas. Cremos que a elección desta empresa será a mellor para @s nos@s fill@s, pero pedimos que nos fagades chegar as vosas suxestións e comentarios.
Aproveitamos esta circular para convocarvos a unha ASEMBLEA INFORMATIVA, onde se falará deste e doutros temas:
ASEMBLEA INFORMATIVA DA ANPA MILNENOS
DÍA: Luns 3 de xuño de 2013
LUGAR: Salón de Usos Múltiples do C.E.I.P. Emilia Pardo Bazán
HORA: 18:00 en primeira convocatoria
18:15 en segunda convocatoria
ORDE DO DÍA:
1.- Información sobre xestións realizadas pola ANPA: comedor, chándal, actividades extraescolares, festa de fin de curso, creación do blogue.
2.- Información sobre temas pendentes e outros proxectos da ANPA.
3.- Rolda de intervencións.
O contrato con Scolarest, a empresa que presta estes servizos no colexio, finaliza este curso escolar, 2012-2013. A Xunta Directiva da ANPA decidiu non renovar automaticamente o contrato para o próximo curso, co fin de valorar e comparar diferentes ofertas. Para isto informámonos sobre outras empresas do sector que están dando servizo a outros comedores escolares xestionados por ANPAS. Como condición indispensable para asinar o contrato, acordamos que a empresa que sexa elixida debe ofrecer a subrogación dos seus contratos a todo o persoal que traballa actualmente no comedor, e así se lles informou tanto aos traballadores como ás empresas.
Estudamos polo miúdo as ofertas, visitamos as instalacións, pedimos referencias a outros colexios que están traballando con distintas empresas, e tomamos a decisión de contratar o servizo para o curso próximo coa empresa JARDANAY, baseándonos sobre todo na calidade da oferta da comida, pero tamén noutros factores, como as facilidades para a xestión e organización dos servizos, a súa adaptación ás nosas necesidades , a participación nas actividades do colexio (magosto, excursións, fin de curso), etc.
O contrato con JARDANAY será por un curso escolar. Durante este tempo a ANPA estará pendente do cumprimento das condicións e calidades contratadas. Cremos que a elección desta empresa será a mellor para @s nos@s fill@s, pero pedimos que nos fagades chegar as vosas suxestións e comentarios.
Aproveitamos esta circular para convocarvos a unha ASEMBLEA INFORMATIVA, onde se falará deste e doutros temas:
ASEMBLEA INFORMATIVA DA ANPA MILNENOS
DÍA: Luns 3 de xuño de 2013
LUGAR: Salón de Usos Múltiples do C.E.I.P. Emilia Pardo Bazán
HORA: 18:00 en primeira convocatoria
18:15 en segunda convocatoria
ORDE DO DÍA:
1.- Información sobre xestións realizadas pola ANPA: comedor, chándal, actividades extraescolares, festa de fin de curso, creación do blogue.
2.- Información sobre temas pendentes e outros proxectos da ANPA.
3.- Rolda de intervencións.