CONVOCATORIA E BASES DO CONCURSO DE DISFRACES E DE
CARTEIS PARA A FESTA DO ENTROIDO DO ANPA MILNEN@S DO 24 DE FEBREIRO DO 2017
1.- O OBXECTO
desta comunicación é establecer as bases da convocatoria do Concurso de
disfraces con material reciclado e de carteis para a festa do “Entroido do Anpa
Milnen@s”, festa que o Anpa organizará o venres 24 de febreiro, no pavillón de Cocheras entre as 17:00 e as 20:00
AVISO
IMPORTANTE: Debido a que este curso o noso número de nenos/as socios
excede de 410 (e máis de 720 pais/nais) e o aforamento do pavillón é inferior a
500, non poderán participar familias non socias nin doutros centros educativos.
Só participarán familias socios/as “de alta” antes de comezar o prazo para
recoller as invitacións (16-23 de febreiro)
2.- PARTICIPANTES:
No concurso de
carteis, poderán participar en cada categoría de premio todos os nenos e nenas
de Educación Infantil e Primaria escolarizados no centro. Cada un deles poderá
presentar un único traballo, sendo condición indispensable que as obras sexan
orixinais e inéditas, é dicir, que anteriormente non fosen presentadas noutros
concursos, non sexan reproduccións totais ou parciais doutras obras nin
utilicen plantillas preexistentes.
No concurso de
disfraces poderán participar todos os nenos e nenas socios que participen na
festa do día 24
3.- REQUISITOS DOS
CARTEIS E DOS DISFRACES:
3.1. CARTEIS
Tema: O
Entroido·
Formato: Folio ou
cartulina tamaño DIN-A4·
Técnica: libre
(pintura, cera, óleo, acuarela…)·
Será requisito
imprescindible para a admisión dos carteis que neles figure a lenda “ENTROIDO
DO Anpa Milnenos do CEIP EMILIA PARDO BAZÁN 2017”.·
Cada participante
poderá facer constar de forma diferente a dita lenda sen necesidade de
reproducila textualmente ou na mesma orde.·
Nos traballos
presentados aparecerá o nome do alumno/a, idade e clase á que pertence.
3.2. DISFRACES
Os
disfraces de temática libre, deberán realizarse íntegramente con materiais reciclados
4. PRAZO DE
PRESENTACIÓN: O prazo de entrega dos
traballos finalizará o venres día 10 de febreiro.
5. LUGAR DE
PRESENTACIÓN: Os carteis deberán presentarse no local do ANPA, no horario de
apertura deste, ou na caixa de correos do local.
6.- XURADO: O
xurado estará composto por 3 persoas integrantes do equipo directivo do Anpa.
7. O Xurado
valorará a orixinalidade dos traballos e a súa elaboración, sempre tendo en
conta a idade dos autores.
A resolución do
xurado darase a coñecer o luns 14 de febreiro
e exporase o resultado no taboleiro de anuncios da Anpa e no seu blog.
8. CATEGORÍAS E
PREMIOS: serán premiados dous carteis, un por cada categoría e un disfraz, este
último de entre os presentes o día de celebración da festa.
As categorías no
concurso de carteis son:
Categoría A1.-
Alumnos/as de 4º, 5º e 6º de Educación Infantil e de 1º e 2º de Educación
Primaria
Categoría A2.-
Alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria
Os premios
consistirán nun lote de material educativo e de artes plásticas para cada
categoría do concurso de carteis e tamén para o concurso de disfraces.
Os carteis que
obteñan o primeiro premio serán utilizados como póster promocional da festa do
Entroido que organizará a ANPA Milnen@s.
A Coruña, 13 de
xaneiro do 2017