ACTUALIZADO: II CAMPAMENTO DE VERÁN ANPA MILNENOS (CEIP EMILIA PARDO BAZÁN)
HOXE PECHA O PRAZO ORDINARIO DE INSCRICIÓN PERO MANTEREMOS A INSCRICIÓN ABERTA ATA O VENRES.
A MATRÍCULA PREVISIBLEMENTE SUPERARÁ A DA PRIMEIRA EDICIÓN DO CAMPAMENTO
A PARTIR DO VENRES PODERÁ SOLICITARSE INSCRICIÓN SÓ PARA AS SEMANAS QUE TEÑAN PRAZAS VACANTES (AGÁS OS XA INSCRITOS QUE PODERÁN AMPLIAR AS DATAS INICIALMENTE RESERVADAS)
O II campamento de verán xorde novamente coa finalidade principal de garantir as posibilidades de conciliación da vida familiar e laboral dos pais e nais asociados á Anpa Milnenos (así como opción de interese para non socios e alumn@s alleos ao centro).
A MATRÍCULA PREVISIBLEMENTE SUPERARÁ A DA PRIMEIRA EDICIÓN DO CAMPAMENTO
A PARTIR DO VENRES PODERÁ SOLICITARSE INSCRICIÓN SÓ PARA AS SEMANAS QUE TEÑAN PRAZAS VACANTES (AGÁS OS XA INSCRITOS QUE PODERÁN AMPLIAR AS DATAS INICIALMENTE RESERVADAS)
O II campamento de verán xorde novamente coa finalidade principal de garantir as posibilidades de conciliación da vida familiar e laboral dos pais e nais asociados á Anpa Milnenos (así como opción de interese para non socios e alumn@s alleos ao centro).
Desenvolverase ao longo do período non lectivo que vai dende o 23 de xuño ao 29 de xullo, e do 1 ao 8 de setembro de 2016 (esta data de fin virá condicionada pola data definitiva de comezo do curso 2016/2017)
A dinámica diaria será análoga a da primeira edición:
7:30 – 9:00 horas: Madrugadores (este ano garántese con independencia do número de inscritos).
9:00 – 9:15 horas: Entrada e organización da mañá.
9:15 -11:30 horas: Xogos de animación e deportivos.
11:30 – 12:00 horas: Recreo e merenda.
12:00 – 13:45 horas: Manualidades e experimentos.
13:45 – 14:00 horas: Recoller e organizar as cousas para a saída ou servizo de xantar
14:00 – 15:30 horas: Servizo de xantar (comedor sen manipulación)
15:30 – 15:45 horas: Saída definitiva
Normas esenciais:
- Na seguinte ligazón podedes acceder ao contido do programa do campamento:
- A inscrición e pagamento da matrícula realizarase entre o 2 e o 31 de maio (excepcionalmente en función das vacantes dispoñibles ampliarase o prazo)
- Os prezos en relación aos do ano pasado reduciranse na medida do posible para os socios/as
- As demais normas de inscrición, anulación da inscrición, e funcionamento do campamento desenvolveranse na convocatoria e no Regulamento de Réxime Interno
Contaremos coa colaboración das empresas e administracións públicas que (na nosa opinión e na opinión das e dos participantes) colaboraron con éxito na primeira edición
A inscrición nas actividades entenderase realizada unha vez remitida a solicitude cuberta por mail(ou indicando os datos precisos do impreso), ou entregando o impreso no local, coa xustificación en ambos casos de ter realizado a transferencia do importe correspondente (actividades xunto co importe do seguro que será de 5 euros por neno/a inscrito).
IMPRESO E CARTEL:
https://drive.google.com/file/d/0B-wdvITiY1S0UFQzUTFOc2NpVDA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-wdvITiY1S0cDk1LUJDRXdxaUU/view?usp=sharing
A cancelación da inscrición con posterioridade ao 8 de xuño suporá a perda do 50% da cantidade satisfeita polo concepto de actividades (o importe do seguro devolverase íntegramente)
Existirán como na primeira edición monitores/as de apoio para aqueles nenos/as con n.e.e.a sempre que a formación dos monitores/as e a adaptación das actividades e infraestruturas as necesidades do menor sexan posibles,
PREZOS:
Os prezos de madrugadores e comedor cobraranse directamente por Jardanay:
- Madrugadores 2 €/día (IVE engadido)
- Comedor: 5 €/día (IVE engadido)
Os prezos de madrugadores e comedor cobraranse directamente por Jardanay:
- Madrugadores 2 €/día (IVE engadido)
- Comedor: 5 €/día (IVE engadido)
Os prezos por actividades redúcense para os socios/as en relación aos pagados na 1ª edición.
- Actividades:
- Actividades:
PREZOS 2016
|
Xuño (6 días)
|
Xullo (20 días)
|
Setembro (6 días)
|
1 semana
|
2 semanas
|
3 semanas
|
4 semanas
|
Socios ANPA
|
55,00 €
|
170,00 €
|
55,00 €
|
50,00 €
|
90,00 €
|
130,00 €
|
170,00 €
|
Non Socios (EPB)
|
75,00 €
|
220,00 €
|
75,00 €
|
65,00 €
|
115,00 €
|
160,00 €
|
195,00 €
|
Outros centros
|
75,00 €
|
220,00 €
|
75,00 €
|
65,00 €
|
115,00 €
|
160,00 €
|
195,00 €
|
A inscrición nas actividades entenderase realizada unha vez remitida a solicitude cuberta por mail(ou indicando os datos precisos do impreso), ou entregando o impreso no local, coa xustificación en ambos casos de ter realizado a transferencia do importe correspondente (actividades xunto co importe do seguro que será de 5 euros por neno/a inscrito).
IMPRESO E CARTEL:
https://drive.google.com/file/d/0B-wdvITiY1S0UFQzUTFOc2NpVDA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-wdvITiY1S0cDk1LUJDRXdxaUU/view?usp=sharing
Existirán como na primeira edición monitores/as de apoio para aqueles nenos/as con n.e.e.a sempre que a formación dos monitores/as e a adaptación das actividades e infraestruturas as necesidades do menor sexan posibles,