A Anpa Milnen@s vai poñer en marcha o
BANCO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, cos libros que de xeito gratuíto nos
entreguen os alumnos e as súas familias.
Para iso pedímosvos que doedes os vosos libros desinteresadamente, mesmo se non necesitades outros novos. Lembrade que os libros teñen unha vixencia curta e probablemente pronto non se poderán reutilizar.
A recollida de libros farase no
colexio os seguintes días:
- Día 26 de xuño, dende as 10,00 h. ata as 13,00 h.
- Día 27 de xuño, dende as 10,00 h. ata as 13,00 h.
Podedes entregar os libros vós mesmos ou pedirllo a alguén, xa que a bolsa levará o nome da familia que fai a doazón.
Os libros que se poden entregar / solicitar son:
- 1º de Primaria: libros de lectura en castelán e galego
- 3º, 4º, 5º, 6º de Primaria: libros de texto (agás aqueles nos que se escribe, como os de actividades de inglés) e libros de lectura (por exemplo, os da actividade de inglés).
Podedes entregar os libros vós mesmos ou pedirllo a alguén, xa que a bolsa levará o nome da familia que fai a doazón.
Temos un acordo coa Anpa do IES Salvador de Madariaga para
enviarlles a listaxe de alumnos de 6º que fagan doazón dos seus libros no CEIP
Emilia Pardo Bazán, de xeito que se beneficien do banco de libros do Instituto.
Lembrade que este ano as axudas para a adquisición de
libros de texto non se poderán usar para outros materiais, polo que se
recibides axudas debedes telo en conta ao solicitar os libros do banco.
Esperamos que este sistema dea bo resultado, xa que o
facemos de forma experimental ao ser o primeiro ano e coa nova normativa de
axudas.
Animádevos a participar para chegar a tod@s!!
FUNCIONAMENTO DO BANCO SOLIDARIO DE LIBROS
1. As familias entregarán nunha bolsa pechada os libros dos
seus fillos/as e o impreso de doazón cuberto.
2. Os impresos de doazón e solicitude poden descargarse na
web, na pestana "Impresos".
3. Os libros deben estar en bo uso, de terceiro de primaria
en adiante. Tamén podense recoller libros de lectura obrigada. Deben estar
vixentes para o curso 2014-2015. Deben ser libros de texto nos que non se escriba.
4. A ANPA non pode garantir que os libros que se reciban
estean no mesmo estado de conservación que os que se entreguen. Por favor,
entregade os libros en bo estado.
5. Os libros entregaranse no Salón de Usos Múltiples. As
datas de entrega dos libros serán o 26 e o 27 de xuño, de 10 a 13 h.
6. As familias entregarán ou enviarán a folla de solicitude
por correo electrónico antes do 10 de xullo.
7. En xullo A ANPA comunicará ás familias por correo
electrónico os libros que lles foron adxudicados.
8. Poderedes recollelos os días 4, 5, 8 e 9 de setembro, de
10 a 12 h.
Criterios de adxudicación:
1. Familias cun maior número de libros vixentes doados. Por
cada libro 1 punto.
2. Número de fillos. Por cada fillo 1 punto.
3. Socios da ANPA: 1 punto.
4. O resto repartirase entre as familias que
resten. Poderase solicitar o préstamo aínda que non puideran aportar
libros. Repartiránselles en caso de que sobrara algún.
Necesitamos pais e nais voluntarios para axudar en todo o
proceso. Se podedes botar unha man, contactade coa Anpa.
Grazas!